• Wpisów: 327
  • Średnio co: 5 dni
  • Ostatni wpis: 3 lata temu, 19:42
  • Licznik odwiedzin: 65 527 / 1650 dni
 
mylifeisvioletta
 
Hejka Słoneczka :*
Ale u mnie pochmurno -.- u Was tez? haha <3
no wiec jednak dzis jestem <3 a czemu ? bo moj kochany tatus tak sie opil, ze sie okropnie czuje i ciagle spi. :// mowilam "ogarnij sie" i wgl. XD nie to nie :) wgl... fajnie naawet bylo ^o^ no wiec tak ;
najpierw nuda, nuda, nuda, ble, ble, ble XD  pozniej mam sb pojechala, bo moja siostrzyczka Tosia, byla troche niegrzeczna ^^ no wiec oczywiscie tato musial 'cuuuudownie' spiewac i wgl XDDD wgl tanczylam z moim kuzynem (kolo 28 latXD) takim i on mnie podniosl i tak mnie okrecil XD  a potem moj tato chcial zrobic to samo i nie dal rady haha ^^ ale i tak mnie krecil ze myslalam ze zygne, na szczescie taki drugi kuzyn co tanczyl z moja siostra sie podmienil i z nim tanczylam uffff :D a tak to sobie gadalismy i takie tam *U* no wiec jestem sobie *o* i zaraz wbijam na aska, ale najpierw wolalam dodac wpisa i bedzie juz tak zawsze ^^ bo potem ludki mnie rozpraszaja ;D  wgl.. zbilazmy sie 33 tys! <3 Pewnie juz jutro bd!♥ mega podjarka *o* aaa i pamietacie jak wspominalam o konqu? postaram sie jutro o nim napisac albo po jutre albo za miesiac..... no serio nwm jak to bd jak bd w sql -.- no dobra to co tam bylo o naszej ekipy? *_* fotka Lodo <3

BwKbQGbIIAIn8S3.jpg


vine Jorge ; vine.co/v/OBeBa20DY7L

no ja nwm co tu dodac XD moze po prostu dalej wykreslamy? ._. po 2 ;)

reeeeee.jpg


Wiem, że mnie kochacie, Madzia. ♥
PS. Nie ma zadnego PS :O :O

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować ten wpis.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego